onsdag 10. februar 2010

Ny togstrikkedag

Jepp, i dag er det togstrikking igjen, og snart tror jeg denne pulsvarmeren nærmer seg fedig. Babyteppet kom jeg godt ivei med i går, jeg tror det blir stilig med det grønne hjørnet. Så, sånn om en dag eller tre kan jeg forhåpentligvis presentere bilder av ferdig babyteppe, ferdige pulsvarmere og ferdig babylue. Da trenger jeg VIRKELIG et nytt prosjekt eller to... Ja, strikkelista sier lang ullbukse og nattbukse til Knerten, (siden ingen bestillinger har ramlet inn) men vi får nå se. Jeg har mange ting jeg har lyst å strikke, men ikke kjenner noen som trenger, så jeg burde heller fokusere på det Knerten trenger, men når det er kjedelig da? Og jeg fikk jo så mye fint garn i posten, som kan bli til søte små ting...

Gode forslag mottas med takk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...