onsdag 10. februar 2010

Bilder av de ferdige strikketøyene.

Ja, her kommer de, på rekke og rad.

Pulsvarmere

Pulsvarmerene jeg skal sende til min mor som en overrakselsesgave, hun har lenge sagt hun skulle hatt seg pulsvarmere. Disse er ikke lekre, men de er forhåpentigvis funksjonelle. De er strikket i en type babyull som er 50% ull og 50% noe annet jeg ikke kommer på i farten, men det blir mykt og godt, og skal da helst ikke klø på den sensitive huden hennes, samtidig som de skal varme. 

 Babyteppe med lue Luen

Babyteppet jeg har strikket til min kommende nevø, og en liten lue i samme garn. Jeg er spent på passformen til denne luen, den jeg strikket til min sønn etter samme oppskrift passet aldri spesielt godt så jeg tenkte det var en elendig oppskrift, inntil jeg innså at jeg måtte lete i godt over et år før vi fikk tak i den første luen som faktisk har god passform til min sønns hode, så muligens har han et vanskelig hode?

Babyteppe med kontrastfarge

Og tilsist bayteppet med det grønne kontrasthjørnet, det ble en sterk kontrast, men egentlig litt stilig synes jeg da. Det håper jeg mottakerene også synes….

Nå har alt dette fått seg en tur i såpevann for å bli klart til bruk.

Og jeg har altså rett og slett ingenting på pinnene.

1 kommentar:

  1. Oi! Mottakerne av kontrast-babyteppet, hopper i taket og synes du er knallflink!! :D
    Det andre var også flott, og mottakerne blir nok superglade alle sammen!! :D

    Synes teppet ble kjempeflott!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...