søndag 14. februar 2010

Morsdag.

For andre gang får jeg feire morsdag som mamma. Guttungen har tegna kort som pappa’n har hjulpet ham å skrive på det. Pappa’n har kjøpt gave, og helt typisk seg selv ikke akkurat begrenset seg… Jeg fikk digital fotoramme og en gorillapod (sånn lite stativ til fotoapparatet mitt) Men den aller største gaven jeg kunne få er nok den trippende gutten som strålte av glede, trippet av iver, og delte ut såvel kos som suss, og danset med bamsen…

De mye omtalte togstrikkeprosjekt-pulsvarmerene er forøvrig kommet til min mamma i dag, sammen med et annet kort guttungen har tegnet.

(Det er litt deilig å kunne overlage morsdags og farsdagskortproduksjonen til neste generasjon, kjenner jeg…)

Uansett, gratulerer med dagen, alle mødre. Det er en stor gave å få være mamma!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...