onsdag 3. juni 2009

Onsdag, bilder og litt pjatt

Ja, nå er det en ny dag, og jeg har da endeig tatt litt bilder. Fortsatt ikke av den ullbuksa, som fortsatt ikke ligner på ei ullBUKSE, men av litt forskjellig annet.
Knappepressetanga min er genial. Den er lett i bruk, og fikser ting som ellers har irritert meg. Som f.eks ei smekke med en elendig borrelås. Stikk to hull, putt i knapp, press, vips, problem solved :) Satser på at den holder smekka på litt bedre. Det finner vi ut i morgen...


Jeg har fått knapp i truseinnlegget også, så nå er det absolutt klart til bruk. Og så tok jeg masse, masse bilder av det for å vise, helt uten grunn egentlig. Men her er det. Siden jeg bare kløner med å få til alle bildene (som viste det fra oversiden, undersiden, kneppet og ukneppet, og tilslutt helt sammebrettet og kneppet for oppbevaring rent eller brukt) så får det vel kanskje klare seg med dette ene... I alle fall, det er nå helt klart til bruk, og mykt som det er, gleder jeg meg rett og slett til å ta det i bruk. Det er vasket et par ganger, og ser ut til å holde seg fint, så nå er det bare å sy flere. Skal prioritere det om litt, men har en del andre prosjekter på gang også...
Har jo planer om å sy truseinnlegg. Og bleier. Og gjøre om noen myke brettebleier til vaskekluter, det trenger vi langt mer, har liksom ikke helt nok vaskekluter til junior, men brettebleiene bruker vi ikke mer. Dette er dessuten halve brettebleier som jeg brukte som innlegg, men de holder så lite i forhold til størrelse at jeg for fremtiden heller foretrekker bambusinnlegg.
Også har jeg noen strikkeprosjekter. Holder jo på med denne ullbuksa. Og har planer om i alle fall ei til. Og ikke mindre enn to babytepper, som skal bli gaver til babyer som enda ikke er født.
Og jeg, som bare syr og strikker i løpet av de timene min sønn sover. Dvs, sånn ca etter 19 på kvelden. Frem til sånn 22 eller 23. Innimellom skal jeg også så min dose surfing, blogging, tv-titting og kveldsmat. Sier seg selv at jeg må prioritere litt. Kanskje prioritere litt mindre surfing? Det er jo dumt å sitte forran en pc og glo, trykke på oppdater, og irritere seg over mangel på nye innlegg, og at det derved er kjedelig, når man egentlig har et strikketøy liggende...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...