onsdag 24. juni 2009

Dumskap i solen...

Ja, jeg var nok en anelse kortenkt i dag... og kjenner det prikker i huden...

For hvem smurte plikstkyldig junor med solkrem alle steder solen kunne nå ham, for deretter å ta på seg singlett og rusle ned i barnehagen og stå der i solsteika og dytte på ham på huskestativet i en times tid? Altså, ta på singlett, IKKE solkrem.... på en sånn dag med steikende sol.

Ikke direkte kjempebehagelig nei... Men ikke så ille som det kunne vært, jeg er ikke sånn kjemperød altså. Aloe vera før leggetid, så blir det vel levelig, tenker jeg. Men solkrem i morgen ja.

Litt stillstand på strikketeppet for tiden. Tror jeg trenger et annet prosjekt som jeg kan holde på med innimellom som er litt mer... sånn som blir ferdig. For dette blir lett litt småkjedelig i lengden... Mistenker at det neste jeg strikker muligens må få en form for mønster... Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...