onsdag 10. oktober 2018

"Bonus"-tømming

Når jeg kom hjem fra jobb oppdaget jeg at vi har fått en bonus-tømming av restavfallet. Det skulle jo ikke tømmes før neste uke, men det er tømt denne uken.

Spørs om  det tømmes igjen neste uke da...

Det kan ha gått litt i kluss med overgangen fra oddetall til partallsuker, det var jo 37-39-40-42 som var planen, men så ble det altså tømming uke 41

Sånn i tillegg har jeg satt igang en prosess med å få liv i kompostbingen igjen, den har gått litt i stå i høst oppdaget jeg. Ikke jeg som har vært ute med komposten på en stund og det straffer seg. For tørr og for kald. Kokt sukkervann tilført og daglig tilsyn planlagt. I morgen skal jeg se om jeg får tak i nytt termometer til den, for det som har stått der de siste årene tok kvelden i sommer. Tallnerden liker å følge med på slikt også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...