søndag 10. januar 2010

Jeg trenger et nytt strikkeprosjekt

Et nytt "strikke på toget"-prosjekt.
Der har jeg jo holdt på med den vesle blå babylua. Men den blir ferdig på vei hjem i dag. Ja, ikke helt FERDIG, men ferdig strikket. Så må den jo monteres da, tvinne garn til snor for å knytte å sånn, men det er ikke noe jeg gjør på toget, det gjør jeg hjemme en kveld.

Da har jeg jo det babyteppet på pinnene, som det begynner å haste med. Men, det er liskom ikke noe som egner seg på toget da, det er jo etterhvert ganske stort, det går inne ned i håndveska mi, for å si det sånn...

Ikke noe videre på strikkelista mi egner seg heller. Bestillinger har jeg ikke, nattbuksa hadde jeg tenkt å fikse ved å reparere en som egentlig er passe, men har for trange lår, og lang ullbukse, vel, det blir kanskje ikke denne vinteren, men det blir i alle fall ikke et tog-prosjekt. Jeg trenger noe smått.

Jeg lurer på pulsvarmere kanskje? Ser litt for meg hvordan jeg kunne tenke meg å strikke noen, bare se om jeg finner en oppskrift som sier meg litt om hvor mange masker og hvor tykke pinner jeg burde basere meg på. Og muligens en pen kant fremst. *lete litt på nett*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...