torsdag 14. januar 2010

Nå går det litt bedre…

Pulsvarmer strikkes med magic loop
Ja, nå får jeg det litt bedre til, så nå skal det bli en ordning på det. Dette blir altså en pulsvarmer, strikket med magic loop slik at jeg slipper å styre med strømpepinner, og slipper å sy den sammen i siden slik jeg måtte gjort om jeg strikket frem og tilbake. Magic loop er litt styr helt i starten, særlig de første pinnene, men det kommer seg, og det blir riktig så bra om jeg skal si det selv. Om det ikke var for at jeg egentlig nå jobber i vei med det babyteppet, skulle jeg storkost meg med pulsvarmerstrikking, men dette får bli mitt nye tog-strikkeprosjekt, mens teppet egner seg bedre til sofastrikking, for det begynner å bli ganske stort, selv om det ikke er mer enn knapt halvferdig. Må skru opp tempo og gjøre det ferdig.
Det har gått litt trått med mine nyttårsforsetter i år, men som min mann kommenterte: Hva hadde du forventet da, med årsoppgjør og sånn? Ja, for det har seg slik at januar er en slitsom måned for oss her i huset, med overtidsarbeide for både den ene og den andre. Det er nå engang slik at når man begynner på et nytt år, så avsluttes det forrige, og for sånne som meg som arbeider med regnskap, så betyr det en del ekstra jobb…
Så mitt 365 ting ut av huset-prosjekt ligger litt på etterskudd, men jeg følger nå likevel opp med listen min jeg.
  1. Gammelt undertøy
  2. Gamle medisiner, nå levert på apoteket slik slike ting skal
  3. Ei skjorte mannen definerte som for liten er levert i nærmeste UFF-container
Ok, så er vi kommet til dag 14 av året, og jeg har bare tre ting på lista. Men det er da i alle fall en start. Jeg skal komme sterkere tilbake etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...