tirsdag 20. november 2018

Det lakker og lir mot jul...

Og jeg gleder meg.

Jeg liker jul. Og jeg liker juleforberedelser.
Førjulstid og juleforberedelser er for meg liste-tid. Jeg lager lister over gaver og baking over ryddeplaner og vaskeplaner og julekortliste og handleliste og dagens to do liste og helgens to do liste og kalendergavelister og ønskelister og sikkert enda flere lister.

Jeg gleder meg til å bake julekaker og lage julegodter. Og ut av dette spinner en ny liten blogg, bare mest for min egen del for å samle det, og for å få ha den rød og pen og julete, rett og slett. Selv om designet rett nok ikke er landet enda. Jeg dobblet-blogger sikkert det meste sånn at ingen trenger å følge julebloggen, men den er et sted for meg selv (og evt andre) hvor jeg etterhvert kan finne oppskrifter og sånt på hva jeg har laget :)  Er planen min i alle fall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...