mandag 17. september 2018

Jeg gleder meg til jul!

Ja, ikke helt ideelt plassert på siden enda, men jeg jobber med å få inn en nedtelling til jul.

Dels roter hodet mitt med en egen juleblogg, men den er enda helt på tenkestadiet og blir meget trolig aldri noe skikkelig av. Men en nedtelling til jul må jeg få på plass på bloggen i et minste. Jeg har hatt det på mobilen siden det var godt over hundre dager igjen og nå som vi er nede i tosifret begynner et jo nesten å nærme seg :)

Jeg gleder meg til julemat og julekos, julesnop og julekaker. Det er mye som skjer i desember med julekonsert med kulturskolen og sikkert adventskonsert med korpset og juleavslutning med både det ene og det andre, det skal før denne tid pakkes inn en stor haug med små adventsoverraskelser til ungene. Og ikke minst skal huset helst ryddes og vaskes og pyntes til jul.

Og med 97 dager og noen timer til det er julaften har jeg hodet fullt av tanker om hva jeg skal gjøre tidlig så det er gjort og hva jeg har lyst å bruke tiden på i desember, og derfor helst ha gjort det jeg ikke vil bruke tiden på i desember før den tid og listene mine vokser.

Men i alle fall. Det er 97 dager til jul og  74 dager til desember sier nedtellingene.

Og jeg gleder meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...