mandag 16. mai 2011

Og grønnsakene vokser videre

021

Ja, det spirer og gror. Det synes ikke så veldig godt på dette bildet da, som altså er det som forhåpentlivis skal bli jordbærplanter. De har nok ikke helt ideelle forhold, for av alle frøene er det bare blitt fire små spirer, jeg sådde vel minst 15-20 frø… Men jeg håper detblir noe i alle fall.

023

Her har vi noe større vekser, dette er sukkerertene, og de er blitt enda kraftigere siden dette bildet ble tatt på lørdag. De er de eneste som er ute enda, men der trives de åpenbart godt.

Det er kjekt å se noe som blir så kraftige spirer så fort, ikke de små pinglespirene de andre har begynt som.

022Men disse begynte jo også som pitte små pingler, slik jordbærene nå ser ut, og de er slett ikke små lenger… her trengs nok større potter, utfordringen er at da passer de ikke i de små vinduskarmene mine lenger, men det er nok tidlig å sette dem ut…

2 kommentarer:

  1. Det ser riktig så bra ut!

    Ser til min store forskrekkelse at alle kommentarene jeg skrev her om dagen er borte, sikkert fordi blogger hadde problemer, Men iallefall, så var jeg innom og leste meg litt frempå her en dag, og det var jammen kjekt, for det er lenge siden jeg har vært innom! Grønsaksplantene inspirerer meg, de vokser og gror og ser virkelig flotte ut! Tenker knerten er kjempefornøyd!! :D

    Og tusen takkf or flotte bilder på mailen! <3 De er herlige! Rett og slett! :D
    Ha en fin 17 mai feiring, og kos dere resten av uka! Stor klem fra meg og Lykkeliten! :D

    SvarSlett
  2. Og nå var de andre kommentarene dine tilbake også :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...