mandag 9. mai 2011

Ny buzzadoskampanje, Natusan first touch

Ja, jeg er jo en buzzador. Da får jeg tilsendt gratis produkter som jeg skal teste, og flere små vareprøver som jeg skal dele med venner og bekjente som forteller meg hva de synes om produktet, og så rapporterer jeg det hele tilbake til buzzador som altså videreformidler til de som har bestilt det.

image

Denne gangen er jeg med på en kampanje for natusan first touch, babysåpe og olje. I undersøkelsen før jeg ble valgt ut fikk jeg spm om jeg hadde fått spesielle råd om stell av babyens hud, eller hadde problemer med den, og det svarte jeg nei på. Før pakken kom hadde vi derimot seksukerskontroll på helsestasjonen, og fikk kommentaren “hun har litt tørr hud, bruk godt med olje i badevannet…”

Vel, anbefalingen med disse produktene er at man heller bader ungen med litt såpe i vannet, og små bruker oljen etterpå for å gjenfukte huden. Jeg har prøvd litt av begge deler jeg, noen ganger bade med såpe, andre ganger med olje.

Og mine erfaringer er:

  • Selv Knerten tåler denne såpa uten å klø. (Og den funket til å få lukten av omgangssyke vekk fra både hud og hår)
  • Mikro blir nå ren enten vi bruker olje eller såpe. Hun er jo ikke akkurat så skitten uansett.
  • Oljen er deilig til massasje av baby enten på tørr eller våt hud. Huden føles ikke så klisset etterpå som en del andre oljer.
  • Men likevel blir huden myk og virker ikke så tørr etter oljemassasjen.

Siden vi nå endte opp med enda en unge med tørr hud som nok krever litt mer fuktighetsbehandling enn gjennomsnittsungen er kanskje ikke såpevask det vi bruker mest av når alt kommer til alt, men jeg syntes jo jeg måte prøve det, når jeg nå skulle svare på denne kampanjen. Og det funket jo faktsik fint, hun ble ikke tørrere i alle fall.

Jeg har enda igjen noen av de små prøvene til utdeling, så dersom noen av mine lesere vil prøve mot hurtig svar på hva de synes (Kampanjen er nemlig over om 6 dager eller noe sånn, så da skal jeg avlegge sluttrapport) så kan jeg sende i posten, kanskje?

Og om noen har lyst til å bli buzzador, så er det bare å klikke på linken og registrere seg. Da kommer “Taraz” som den som vervet, det er meg, så la gjerne det stå, om du ikke har noe mot det.

2 kommentarer:

  1. Så spennende at du er buzzador! Jeg har vurdert å bl det, men jeg er litt sånn vinglete. Er det me hudprodukter du tester? For, det er jo på en måte ikke noe for meg, siden hunden min ikke tåler NOE...

    Men, kjekt denne funket, og er jo greit å få litt babyting å teste også!
    Håper hunden til godjenta ordner seg, fort! :)

    SvarSlett
  2. Tester litt av hvert, har jo vært krem for atopikere før, men også fil leie på nett, og trådløst nettverksmodem, det er mange andre ting også, og valgfritt å være medi de kampanjene du får tilbud om.

    Jeg sendte deg en invitasjon for litt siden? Eller bruk link. Om du vil. Det er ikke farlig å prøve, forplikter seg jo ikke til noe.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...