fredag 8. oktober 2010

Pappa'n fikk kjenne spark!

Ja,  i går kveld klarte vi endelig å få til at min kjære mann fikk kjenne babyen sparke i magen min. Jeg har jo kjent liv i noen uker nå, og også kjent det så sterkt at det var merkbart fra utsiden i alle fall i en uke, men hun har hatt en tendens til å slutte når pappa'n kom for å kjenne, lillejenta vår. Så også i gårkveld.

Men når jeg hadde lagt meg kjente jeg ganske klare spark, som varte en stund. Jeg turte ikke reie meg, for da ville hun vel slutte, så jeg bare banket i veggen så min mann kom inn for å høre hva det var. Og da fikk han kjenne. Kjenne lillejenta si sparke.

Når han fortalte Knerten om det i morges ble den kommende storebror litt forferdet. Sparket? Det er da ikke lov å sparke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...