tirsdag 7. september 2010

Hvilken farge?

Dere husker kjøreposen jeg strikket på bestilling for snart et år siden?

Denne: PB010023-1

Jeg har lyst å strikke en sånn til Mikro. (Mikro er babyen i magen, for de uinnvidde.) Men ikke i brun, jeg er ikke så glad i brun, selv om jeg synes posen ble fin altså. Men har lyst å strikke i en annen farge, tror jeg. Muligens ikke heeeeelt samme modell heller, det er jeg usikker på, denne var fin, og grei å strikke da. Garnet vil jeg gjerne bruke, det er superdeilig! Men tykt, så det blir en varm pose. Det er jo litt meningen da…

Jeg tenker, ikke rosa eller babyblå, det er jo utrolig lite smart i forhold til gjenbruk. Ikke at jeg sånn umiddelbart planlegger flere akkurat, men sånn generelt synes jeg at ting som tar mye tid å lage til sånne små kanskje burde vært gjenbrukbart.

hentesett Det  er kanskje nå jeg skal nevne at jeg synes det er litt dumt at jeg strikket hentesettet til Knerten med denne ellers veldig fine bodyen i blått?

Dersom magefølelsen min på at Mikro skal ha rosa teppe, er jo blå ullbody lite brukervennlig. Den var dessverre lite brukervennlig til den kommende storebror også, det var rett og slett for varmt når han var så liten, så den ble lite brukt. Det bør være en gutt i magen min, så jeg får bruke den igjen…

Av den grunn er jeg lite lyste til å gå løs på kjørepose i babyrosa eller babyblå. Men garnet finnes i mange fine farger, mange unisex.

http://www.garnstudio.com/lang/no/visgarn.php?garn=Eskimo

Spm blir hva jeg skal gå for. Liker ikke orange. Synes ikke den gule eller grønne passer til babypose. Hadde tenkt å unngå jordfargene, men havner kanskje der likevel? Lillafargene er gjerne litt feminine, men RØDT er jo en mulighet? Dog, det kan bli litt overveldende med en hel sånn pose i rødt?

Noen innspill?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...