fredag 23. juli 2010

Nytt design?

Tja, ikke helt sikker på om det blir dette, men siden jeg ikke gadd prøve 58 ganger i timen på å komme inn på siden for å oppdatere den jeg hadde, valgte jeg i alle fall midlertidig å forsøke en annen variant.

Usikker på hvilket utseende jeg skal gå for, jeg er nemlig litt usikker på retningen bloggen tar fremover. Blir det mye babyfokus, så den skulle hatt babypreg? Blir det mer strikking? Eller får jeg tatt fatt på å sy litt til lille babyen?

Er i alle fall igang med et strikketeppe til lillebabyen, kommer vel bilde av det etterhvert.

1 kommentar:

  1. Syns det var en nøytral design :) Likte den i grunnen! På min blogg er det kanskje for mye dill dall! Men så er jeg et dill dall menneske..!

    Heldigen du som kan strikke, det skulle gjerne jeg også kunnet...men virker som det er så mye arbeid :) Men hardt arbeid lønner seg jo :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...