fredag 5. mars 2010

Det som skulle bli monsterbukse…

Ja, det blir vel ei monsterbukse, kanskje. Men ikke til guttungen i alle fall.

Jeg begynte å legge opp men hadde for liten trådstump, så det ble ikke nok masker. Så nå er dette en prøveklut for om det blir passe stort til nevøen min i stedet. Om man bare husket hvor stort DET er da… tror dette er for stort… vel, vanskelig å se enda, vi får se. Litt prøveklut, rett og slett. Lurer på å holde meg til den samme pinnetykkelsen da, nettopp fordi jeg tror jeg har litt mange masker, men da blir jo passformen annerledes. Og jeg har jo ingen baby å prøve det på heller. Vi får se. Måtte bare komme igang med NOE, og gadd ikke begynne på nytt, satt i telefonen… Muligens rekker jeg opp hele greia etterhvert, om det ikke ser greit ut da…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...