søndag 13. september 2009

Strikkefremgang!






Ja, nå er jeg igang med det neste teppet. Se så fint det blir :)

Lyseblått til min vesle nevø. Litt forandring i fargen gjør seg, etter å ha strikket på det hvite så lenge.



Det er jo fint det hvite også da, og nå er det altså ferdig! Det skal skylles opp og tørkes, og så er det klart til å overleveres til mottaker, men hun må bli født først da. Guttungen har kost seg med teppet de siste dagene, jeg ble litt ivrig ettersom masketallet sank, så jeg har strikket mens han har vært våken også, og slikt teppe har jo han også, så dette tok han til å kose med. Og garnnøstet, det mente han var en "BA" (Ball) og ville kaste den avsted...
Kjekt å strikke teppe i denne fasen. På slutten går det rasende fort, få masker på pinnen, og inspirert fordi det snart er ferdig. På begynnelsen går det rasende fort, få masker på pinnen og inspirert fordi det er et nytt...
I dag tok jeg meg i å lure på hva noen ville betalt for det, om jeg kunne strikke dem for salg. Jaaaa, som om noen gidder be meg om å strikke et og så vente et par mnd (eller mer om jeg holder på med noe) før de får det. Må jo bare le litt av meg selv. Men det hadde vært gøy om jeg bare var litt raskere av meg da...
Jaja, et teppe ferdig, igang på et nytt. Litt mer "strikkesesong" nå, så jeg regner med at dette skal gå litt fortere. Ikke så mye sommergjester og sommeraktiviteter nå fremover...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...