søndag 13. september 2009

Småirritert på meg selv

Ja, ok, kanskje litt drøyt med tre innlegg på en kveld, men jeg kommer på ting jeg hadde tenkt å skrive om...

I alle fall, vi trengte en ny rull med papirinnlegg til bleiene til lillegutt. (Sånt papir som kan vaskes, men som vi bare kan kaste i toalettet med inneholdet i, når han har gjort "big business" i bleia) Og det hoppa nå med et par ekstra bleier også, som det så ofte gjør når jeg handler fra bleieboden (bleieboden.no er min favorittbleiebutikk!)

Jeg belaget meg på at denne ville komme på tirsdag, for posten beregner 1-3 arbeidsdager, lørdag ikke inkludert, på å sende slike pakker, og fra deres postnummer til mitt, tre dager. Postens sporingsside var nede, men siden jeg ikke ventet pakke på et par dager enda, betydde ikke det så mye.

Svært forundra var jeg, når mannen i går hentet posten og sa at pakken er kommet! Når stenger posten? spurte han. Å, ikke før tre eller fire, sa jeg, UTEN Å SJEKKE! Vi skulle jo ned der for den synskontrollen min. Rundt halv tre kom vi, for jeg hadde time kvart på tre, og vi skulle bare hente pakken først. Når tror dere posten stengte? (dere? Er det noen "dere"? Er det egentlig noen som leser her? Et livstegn er ok om noen har lyst å vedkjenne seg at de leser...)

Postkontoret vårt stenger klokka TO på lørdager de. Jadda, så der ligger de fine nye bleiene våre innelåst på postkontoret. Og vi er egentlig TOM for slike papirer. Men, det ligger et par i stelleveska, og det er et par igjen etter siste vask, pluss et par i vaskeposen, men innen de er vasket er vel pakken hentet.

Men, det minner meg på at jeg skal ta og rote meg til å sende inn det skjemaet til renovasjosselskapet, så vi får tilbake litt penger. Penger er kjekke greier :) I alle fall når de kommer INN...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...