tirsdag 7. juli 2009

Hjemmetirsdag

I dag har jeg en dag med ferie. Altså er jeg hjemme. Koser meg med guttungen. Han sover akkurat nå da, så nå strikker jeg. Kom nok ikke ned i 55 gam restgarn på mandag, men jeg gjorde det i går i alle fall da. Burde vle kanskje heller fokusere på litt andre ting enn vekta på restgarnet mitt... Det er vel en liiiiiten anelse nerdete å blogge om det...

Men jeg har på et vis ikke så mye å skrive om. Det blir ikke ferdige produkter å vise frem, siden jeg bare strikke på dette teppet, og ikke strikker så fort på det heller, i sommervarmen. Lurer på å begynne på noe annet, for å bli FERDIG med noe, men på den annen side har jeg brukt ganske langt på den første fjerdedelen av teppet, dvs det er rundtom 3/4 igjen av det, og babyen som skal få det er vel ventet om et par måneder... Jeg er en TREIG strikker. I alle fall når jeg ikke er sånn supermotivert. Mye kjekkere å strikke ullbukser og andre småprosjekter, som man ser reelle fremskritt på. Men min sønn trenger for øyeblikket ingen nye ullbukser. Og ingen har fortalt meg at de trenger at jeg strikker en til dem heller...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...