onsdag 27. april 2011

En noe merkelig mamma?

Jeg løfter på teppet over min sovende datter i vuggen og kjenner en lukt som gir meg en mistanke… Jeg tar med meg jenta ned på badet og kler av henne, mistanken bekreftes. Jeg bytter bleien og vasker henne godt mens jeg småsnakker med godjenta mi. Så langt relativt normalt, men muligens en noe merkelig fortsettelse?

Jeg sendte nemlig sms til både min mor og min mann om hendelsen!

Forklaringen for dette er at Kristine ikke akkurat har klart dette så ofte i det siste, siden ei god uke før dåpen har vi vel hatt… tre slike bleier før denne… (Den ene i dåpsselskapet, noe som medførte et noe komplisert bleieskifte med dåpskjole og det hele…) Vi har i tillegg fått henne til å gjøre det utenfor bleien et par ganger, men før dette tok til hadde vi jo slikt mange ganger for dagen… Og hun har vært plaget med magen, med økende mengde luft og tilhørende skriking for hver dag som har gått siden siste tømming. Så derfor var det rett og slett en gladnyhet at hun gjorde på seg i dag, hun gjorde det også på mandag, så dette går jo fremover!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...