onsdag 2. juni 2021

To av tre pakker i hus!

Det begynte så fint med at posten - appen fortalte meg at myggnettingen min var kommet til min lokale post - i - butikk. Så siden jeg uansett hadde lovet min yngste datter å dra på biblioteket, så hentet jeg pakke på vei hjem.

Fornøyd 5 åring også. Hun er med på sommerles for aller første gang, og som "begynner i 1. Klasse til høsten" så holdt det med at storebror leste en bok for henne og mamma leste to, så hadde hun allerede nivå 10 og en premie hun kunne hente.

Vel hjemme sjekka jeg postkassa også (posten kommer veldig sent her så den er ikke kommet når jeg har hentet i bhg) og sannelig. Der var det pakke til meg. Det var uventet. Jeg har vel og merke sett at det liggeunderlaget kom til Oslo. 28.5, men jeg antok det skulle ta noen dager til. Og skal det ikke være et toll-krav? Det kommer kanskje i posten for deg selv? Pakken bare kom.

Ikke så stor denne her! 
5-10 pust står det at den skal trenge. Fra den posen de selger ekstra man kan pumpe med kanskje? 12-13 av mine pust her og den kunne nok hatt et til eller to.

Lager nok litt mer lyd når man snur seg, men gleder meg til å få testet det i teltet til helga. Jeg har sagt til ungene at vi sover ikke i telt på skole-netter, så det er ikke før fredag.

Men dette er kanskje løsningen på at min deilige, store, 10 cm tykke, selvoppblåsende dobbeltmadrass er lekk. Den som tar så stor plass i bagasjerommet at det ikke helt kan forsvares å ha den med enda så god den er. Den er ikke god når man våkner med den tømt for luft. En runde med zalovann skal vi ha for å forsøke å lokalisere lekkasjen og fikse. Men jeg har et alternativ å teste også da. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...