onsdag 9. juni 2021

Til tørk i solen....


 Ja, da står det til tørk i solen. Etter å ha våknet litt vel hardt i helgen mistenker jeg at det er et lite hull et sted, så jeg fulgte anbefalingen, såpevann og press på det så skal det boble. Vel. Nei.


Jeg har nå såpevann utover hele verandaen og halve meg og er liggeunderlag som sikkert lukter zalo de neste årene selv om jeg har forsøkt å vaske det vekk. Og ikke funnet et eneste hull.


Jeg er vagt usikker på om det kan ha vært at det ikke var skikkelig oppblåst og når jeg lå på halve og 5 åringen på andre halve så ble luften rundt/under meg presset til andre deler av underlaget.


Så, neste skritt på veien er å tørke det, og ligge på det noen netter til for å sjekke litt. Være litt mer bevisst når jeg våkner. Muligens i senga, for teltet tok vi ned i dag, det skal begynne å regne i natt og regne de neste par ukene.


Men hvordan jeg skal finne det dersom det ER et hull, vet jeg ikke. Jeg har vel og merke spekulert på å kjøpe noe som blir vesentlig mindre i transport, sett på exped synmat, men ikke bestemt meg. Men. Dette er (vanligvis) veldig godt å sove på. Det bare tar stor plass i bilen.... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...