onsdag 13. februar 2019

Dette kan jo bli spennende.... Om jeg noen gang får blomster på Cliviaene da

For dette lå i postkassa i går.

Det første jeg reagerer på er at de er bittesmå! Jeg har da hatt cliviafrø før, de har vært på størrelse med en klinkekule, disse her de er sånn 3 mm diameter kanskje?  Og jada, de 5 frøene pr pose er rett nok 7-8 altså i fin ebay-stil, men jeg trodde jeg hadde klart å unngå de tusen bonsai-linkene  på clivia på ebay og faktisk funnet vanlig, men nå er jeg usikker på hvor stort dette evt blir

Det neste er... dette er en bestilling på Røde, Grønne, hvite og Gule Clivia. Jahh, jeg tror de til høyre da er hvit og grønn?

Nå har jo jeg tilgode å få blomster på en frøsådd Clivia desverre, så det er ikke sikkert at jeg finner det ut, men det blir frem med "kuvøser" for å se om noen spirer så får vi ta det derfra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...