fredag 18. desember 2009



Jeg må jo nesten lure litt, på hva i all verden jeg har skrevet som gjør at denne annonsen anses som aktuell og treffende for innholdsbasert utvalgte annonser på min blogg...

Ja, andre kan sikkert lure på hvorfor jeg sjekker annonsene på egen blogg, men det har seg slik at ettersom de er innholdsbaserte, så inneholder de ofte tips om nettsider som kan være spennende for meg å se på, ettersom de altså på ulike vis forholder seg til det jeg skriver om. For all del, ikke ofte sånn supertreffende, mye plukker opp det med barn, uten at det trenger være aktuelt, men jeg har også sett reklame for min favorittnettbutikk, bleieboden. Og et og annet tips om sider jeg kunne tenke meg å se på, dukker da av og til opp. Men denne ser jeg ikke hvor den finner relevans til min blogg...

Det var dagens lille fundering.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...